Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
May 8, 2009
Image Size
2.1 MB
Resolution
300×300
Thumb

Stats

Views
2,309
Favourites
139 (who?)
Comments
48
Downloads
62
×
For the rainbow contest of :iconiamyourleader: [link]

Yep, it's that cute sheepish character again. :aww: playing with some kind of magic wand.

There are some technical mistakes and some things can be better, but I've been working on this for about 4 days and I'm tired. ;p

By the way, this is not made in flash, but Mirage.
Add a Comment:
 
:iconsolangefoxheart:
SolangeFoxheart Featured By Owner Feb 23, 2013
So colorful and cute! The twirl and the little leg lift at the end are my favorite parts. :)
Reply
:iconnycterisa:
NycterisA Featured By Owner Feb 4, 2013  Hobbyist General Artist
YAY!!!
Reply
:iconskimkimchi:
SkimKimchi Featured By Owner Jan 31, 2013  Hobbyist General Artist
Cute :)
Reply
:icontap-photo-and-co:
Tap-Photo-and-Co Featured By Owner Dec 1, 2011  Hobbyist Photographer
Hi there,

You are being featured overhere >A belated feature!!! Friends and others< please :+fav: the article so you and all the others get more attention.

Cheers,

Berry
Reply
:iconwezenbeesje:
wezenbeesje Featured By Owner Dec 1, 2011  Professional General Artist
Oh yay, thanks.
Reply
:icontap-photo-and-co:
Tap-Photo-and-Co Featured By Owner Dec 1, 2011  Hobbyist Photographer
Graag gedaan
Reply
:iconjhereck5954:
Jhereck5954 Featured By Owner Apr 15, 2011  Hobbyist Writer
omg, I love this! lol, especially at the end when the character goes ^^
Reply
:iconyukidogzombie:
yukidogzombie Featured By Owner Nov 14, 2010   Traditional Artist
so CUTE!!!!!!
Reply
:iconkoutou:
Koutou Featured By Owner Aug 26, 2010
That's really impressive ! And that chara is so cute ! Great work !
Reply
:iconendorell-taelos:
Endorell-Taelos Featured By Owner Aug 4, 2010   General Artist
I dont think I ever mentioned before. Or nothing at all.

But its little guy would be awesome in a children's tv series. :iconloveloveplz:
Reply
Add a Comment: